Recompensează influența!

Pentru o companie producătoare de materiale de construcții, un program de incentive țintit către meseriași este cel mai sigur mod de a crește vânzările pe comerțul cu amănuntul. Ei sunt INFLUENCERII care conduc decizia de achiziție a cumpărătorului, mai ales a cumpărătorului neavizat.

Dar cum ii facem pe acestia sa ne trimita dovada achizitiei pentru a fi bonusati? Sunt cateva metode prin care se poate raporta achizitia.

  • Raportarea folosirii produsului de către meseriaș (meseriașul trebuia sa trimită prin poștă o bucată din ambalajul produsului, astfel distrugand produsul – aceasta fiind dovada folosirii produsului, deci implicit a influențării achiziției)
  • Raportarea folosirii produsului de către meseriaș prin trimiterea unui COD UNIC prin SMS sau Web. La interiorul anumitor produse (ex. Sac de ciment/adeziv sau cutie de vopsea) se pot plasa coduri unice, astfel încât meseriașul trebuie să desfaca produsul (distrugând astfel ambalajul) și să ne raporteze codul – aceasta fiind dovada folosirii produsului, deci implicit a influențării achiziției.
  • Raportarea facturii de achiziție sau a bonului fiscal (se folosește acolo unde nu este posibilă raportarea unei bucăți din ambalajul materialului sau inserarea unui cod la interiorul ambalajului)

Platformele dezvoltate de noi până acum în domeniul materialelor de construcții țintesc meseriașii, micile firme de montatori sau instalatori însă nu se opresc aici. Pentru a închide cercul, unii dintre clienții noștri au integrat în platformă și partenerii din lanțul de distribuție si desfacere.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *